Dark Heresy: Strach

radekg Fate, Wh40k 0 Comments

Widzę przed tobą świetlaną przyszłość w gwardii… Nie no, żartowałem – kompania karna.Generał Wojszach

Rzut na strach wykonuje się jako akcja Przezwyciężania na umiejętności Siła Woli przeciwko pasywnemu oporowi. Dla przykładu rzut na strach oznaczony jako Strach (1) wykonuje się przeciwko oporowi (+1) Przeciętny.

Poniżej konwersja z oryginalnej mechaniki Dark Heresy

  • Fear(1) = Strach (1) Niepokojące: Widok sceny brutalnego morderstwa lub widok nieznanych ponad naturalnych lub psionicznych fenomenów – dziwne światła, głosy duchów, płaczące posągi i inne nienaturalne zdarzenia.
  • Fear (2) = Strach (3) Straszne: Spotkanie z kimś kto nie żyje, bycie pogrzebanym żywcem lub widok potężnego ponad naturalnego fenomenu – deszcz krwi z nieba, obraz, który ożywa czy ciało, które staje samoistnie w płomieniach.
  • Fear (3) = Strach (5) Przerażające: Nagła, szokująca i niewytłumaczalna śmierć (czerwie, wypełzające i eksplodujące z brata akolity), obrzydliwy moment odkrycia (akolita budzący się cały we krwi otoczony rozprutymi otwartymi ciałami), martwi powstający z grobów na całej planecie i inne podobne.
  • Fear (4) = Strach (7) Mrożące krew w żyłach: Doświadczenie inkursji demonów na pełną skalę, odkrycie, że osobista porażka jest odpowiedzialna za śmierć milionów lub całej planety, wpatrywanie się w czystą osnowę.

Poziom porażki zaznacza się na torze presji mentalnej. Potencjalne konsekwencje powinny być związane z zjawiskiem powodującym test.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *